Viljepass

Idag var det bara tankarna mot VM som fick mig ner i källaren för att köra intervaller där (Åskan gick ute).. Var riktigt trött, men tog mig i kragen och körde i 90 min. Klarade av att klämma av 45/15*15 rull i 15 min sen 60/30*10 rull i 10min sen 20/40*10, efter det fick det räcka. Blev alltså inga backintervaller idag men det kommer väl fler dagar.

Tidigare idag var jag och Christoffer på djurparken, ganska skönt att bara kunna dra dit och låta ett par timmar gå. Efter vi kom hem därifrån har regnet verkligen vräkt ner, börjar bli riktigt less på det nu. Cyklar gärna i blötan men det är så mkt jobb efteråt... Sen är det ju så trevligt med torra och snabba stigar, men dom verkar inte existera i år...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack