Vilken ..

Hade nästan glömmt bort att det ju snart är dax för SM.. Det är ju tävlingen som brukar stå högst upp på priolistan, men inte iår. Vad jag sett och hört om  banan så passar den inte riktigt mig heller, däremot ser den rolig ut. Sen så är ju alltid SM roligt med alla människor och atmosfär, och när man står där på startlinjen så vill man ju alltid cykla fort.

Vad jag däremot inte bestämmt är vilken klass det blir, har ju pga av VM bytt licens till H-30. Men vad jag förstått kan jag trotts detta köra elitklass om jag vill. Det ända man måste tänka på då är att inte komma topp 10, för då får man UCI-poäng. Men det är ju inga problem:-)
Om jag kör i H-30 blir det väl att stå längst bak i starten då jag inte har några som helst poäng från SWE-cupen och det inte finns nått tempolopp som bestämmer startplatserna längre.. Men det kan leva med, blir ju bara bättre träning i startmomentet:-)
Jaja den som lever får se hur det blir.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift