Badparken

Blev till att tillbringa dagen på badparken här i stan igår, solen lyste från en blå himmel.. Men det blåste iskalla vindar upptäckte jag, var länge sen jag var så nedfryst.. Men medans jag höll på att frysa ihjäl så hade barnen skitskoj, och det var väl det som var huvudsaken.. När vi var klara så var det bara att gå över vägen till ett litet pizzahak... Var riktigt trött efteråt, men orkade med att smörja upp hojen och sen ta mig ut och rulla i 60 min. Skönt att få njuta lite en stund på hojen:-)

Formen är väl ett enda stort frågetecken, men det känns skönt att få komma igång igen. Brukar ju vara så att min säsong tar slut efter SM, nu känns det som att den börjar:-) Så jag har nog lyckats med upplägget att hålla motivationen uppe hösten också, för det viktigaste återstår ju av säsongen!!

Om nån vill köra med mig imorgon Onsdag så ska jag köra ett Träningsrace här på Furuvik, blir 6 varv för min del. Hur många ni vill köra bestämmer ni själva och tiden är också flexibel..
Idag ska jag dock vila..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift