"Bekväm"

Körde TT igår, blev rätt kort då mitt Clavicula vevparti föll isär efter 25min. Men bättre nu än i Sydafrika:-) Idag blev det tidig morgondistans, klev upp 04.50 och var ute på hojen kl 5. Hemma halv 9 lagom tills sambon skulle åka och jobba och barnen vakna, skönt att dom har sommartider än:-) Dom här 2 passen har jag kört i skogen och för första gången på lång tid har jag känt mig bekväm och överens med mig själv och cykeln, skönt att ha tillbaka den känslan innan VM. Nu är det diamanterna i benen som ska slipas fram bara;-) Nädå har faktiskt inga stora föväntningar på resultatet iår, men det ska bli otroligt roligt att åka ner och kolla på banorna där. Man har ju sett på Världscupen därifrån och det verkar ju vara ett fantastiskt område för MTB!! Ska även bli skoj att se hur området fylls på med alla elitlag mm..

Nu ska vi snart på Middag hos bekanta, skönt att slippa laga mat idag. Men om jag kommer vara så särskilt social vet jag inte... Morgondistans och sen djurparken med barnen har satt sina spår i energinivåerna hos mig:-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack