Usch

Börjar få lite resfeber nu, är ju bara 1 vecka kvar innan jag åker:-) Har även börjat var riktigt nojig för att bli sjuk, undviker människor mer än vanligt.. Vore ju onödigt att bli sjuk nu!!
Dom här sista veckorna innan jag åker tycker jag inte är roliga, att försöka komma i nån typ av toppform är USCH!! Man kan liksom inte unna sig nått av livets goda... Men allt för att det ska bli så roligt som möjligt på VM, men tror att jag nästa år bara vill gå omkring och vara i lagomt bra form. För att för mig som inte har talang är det ett jäkla jobb att nå nån typ av toppform!!

Idag blir det ett typ av test då jag ska köra ett 60min långt TT på en av mina banor, får väl hoppas det blir rekord för självförtroendets skull:-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift