Första etappen

Första etappen är nu klar, körde ner till Norrtälje igår. Kändes långt att köra, börjar bli lite less på den där vägen nu... Väl framme hade Gunnar lagat en härlig middag, det är lyx det:-)
Ville blåsa ur benen lite efter vilodag och resa, så satte mig på trainer ute i boden här. Siktet ställde jag in på Alp de huez, körde på riktigt hårt första 20 min sen lugnade jag mig lite i 10 min innan jag spurtade dom sista 2.. Känslan var mkt bra, lite hög puls efter vilodag och bilresa. Men benen börjar svara riktigt bra nu, och med en vecka nu med mkt vila och lite lagom med träning hoppas jag dom leverera på topp den 25/8!!
Tiden upp till toppen då??? Jo slog mitt rekord fån förra året med drygt 2min:-) så nya tiden att slå är 32.16.

Kommentarer

jonte stark sa…
Stort lycka till nu. Kör skiten ur resten. :)
Anonym sa…
Heja västerbotten. Hoppas att allt går bra i år/Jimmy E
Micke F sa…
Nu får jag kliva in i den där boden snart :)

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift