1 vecka kvar

En vecka kvar till semester nu, längtar nått enormt!! Ska bli så skönt att få ta dagen som den kommer. Tyvärr brukar min träning bli lite lidande då rutinerna ändras, men har tränat på rätt hårt nu ett tag. Så med lite flyt kan jag med några veckor med lite mindre men hård träning få till nått som liknar en formtopp:-) I teorin borde det ju funka så iallafall.. Hursomhelst ska det bli härligt med semester, men först ska jag kämpa på en vecka till:-)
Idag var det morgonträning och senare idag ska jag försöka få till lite backintervaller, ska se om jag får in det innan Christoffer ska spela fotbollsmatch. Är cup för honom i helgen, så kommer tillbringa mkt tid vid fotbollsplanen, ska även hinna med att gå på barnkalas. Så vi har att göra i helgen:-)

Kollade upp boende i Rättvik nästa helg också, skulle nog varit ute i bättre tid.. För verkar tvärkört att kunna bo där:-(  Måste några mil utanför innan det finns ledigt boende, nån som har tips om boende där??

Kommentarer

Anonym sa…
Igår fanns det rum på Best Western Lerdalshöjden i Rättvik, men man måste ringa, och det är ju lite dyrare...
Samuel sa…
Såg dyrt ut, men får ringa och kolla:-) Tack för tipset!
Anonym sa…
Låna en säng hemma hos mig, 500m från starten!
mvh Matts Mattsson 0705181854

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack