Dekadens

Skulle ju träna tufft och hårt i veckan.. Igår blev det dock en dag i dekadensens tecken, ställde in träningen och köpte bullar och godis istället. Åt tills jag mådde dåligt och sen gick jag och la mig.. Känner att jag nog får stå över nedträningen just nu, har för mkt vid sidan av som tar energi och kraft. Så tror att min kropp inte klarar av den belastning jag vill utsätta den för, och då  är det bättre att vila istället. Då man inte har möjlighet att vila som ett proffs kan man inte träna som ett!!! För då skadar det mer än det ger, gäller bara att påminna sig själv om det ibland..

Kommentarer

stefan sa…
Det är bra med dekadens ibland :)
Och det ska vara ordentligt :)
Samuel sa…
Ska det vara så ska det vara ordentligt:-)

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift