Rullat

Var igårkväll ute och rastade lvg-hojen lite, ett lätt rullpass under tiden Christoffer tränade fotboll blev det. Verkligen en skön känsla att glida fram på vägen, önskar jag hade tid för mer lvgkörning. Men när jag inte tävlar på lvg känns det som jag vill ha den lilla tid jag har på min Mtb... Men drömmen om att köra lvg i ett lag finns kvar, måste bara hitta ett lag som drömmer om mig också;-)
Fick igår hem ett paket med lite kläder, ett par nya cykelbyxor. Har ju av nån anledning hål ett ett av mina gamla...
Sen fick jag även en uppsättning av det internationella teamets kläder, snygga var dom och drömma proffsdrömmar i dom funkar ju:-) Ska dock använda dom till ett litet fotouppdrag som jag och Christoffer ska göra först, vad det är får jag avslöja senare. Men att det handlar om Merida och cykelnyheter inför nästa år kan jag läcka;-) Christoffer har också fått hem lite teamkläder, han är visst med i norska Merida teamet. Stolt är han iallafall över kläderna, han har haft på sig tröjan sen i måndags.. Byxorna är han lite skeptisk till, ska dom verkligen sitta så thigt var hans första kommentar:-)

Har gjort lite ändringar i min tävlingsplanering också, en rätt stor ändring. Vad det är tar jag i nått inlägg framöver, vill ju hålla på nyheterna lite.. Den kommer styra om rätt bra i mina övriga planer, något Xco SM blir det inte för mig hursomhelst. Kan inte åka till Rättvik, Jönköping och Alingsås inom några veckor, blir för dyrt och skulle slita på mig och även min familjesituation lite för mkt. Så därför står jag tyvärr över Jönköping och satsar på LL-SM istället, allt har sin tid och iår blir det så. Tur att det kommer fler SM i framtiden:-)

Kommentarer

Tröjan ser fladdrig ut, du måste äta upp dig lite :-)
Samuel sa…
Proffsen är kanske mer knalliga än mig:-)

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack