Aldrig nöjd..

Imorse körde jag ett litet referenspass som jag haft denna vinter på Monarken, 60/30 över under tröskel. Körde på ca 380/265w, snittet landade iallafall på 346W och jag orkade i 33min. Slog mitt PB som var satt för nån månad sen så borde väl vara nöjd, men hade hoppats på att ligga över 350w i snitt. Så känner mig faktiskt lite missnöjd, är ju jävligt att man slår PB men ändå inte är nöjd.. Får skärpa mig och vara glad över framstegen jag gör, i Augusti 2014 klarade jag 20min med ett snittt på 325w, så går ju framåt. Att jag också känner mig lite trött, gör ju att man kan hoppas att det går att förbättra mer och att nästa gång blir det 350W. Imorgon blir det förhoppninngsvis nått lätt rullpass, sen mot helgen kanske jag kör nått 4*4 pass och ett kort distanspass. Så tre pass till denna lugna vecka, då har jag haft 2 vilodagar och 3 dagar med rullpass. Till det 2 dagar där jag cyklat lite hårdare för att innte bli för bekväm, det borde vara en bra återhämtninngsvecka:-) Annars jobbar jag rätt hårt denna vecka med att försöka få ihop allt annat runt denna säsong, känns som det kan bli hursomhelst just nu...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift