Inga 4or idag..

Planen var att i morse köra fyror, har nästan inte kört några såna pass i år. När jag kört dom har dom också varit ute, så inga wattsiffror på fyrorna i år. Får det vara så?? Ja ett tag till i alla fall, för jag kände inte för fyror imorse!! Utan det blev något bättre 30/15 * 13 som upprepas 3 gånger med lite vila mellan, är grymt jobbigt. Så passar ju perfekt en vilovecka;-) Siktade mot rekordet, kändes som jag fick slita ont. Men det var rätt förståeligt när man såg på watten sen, snittwatten för varje block låg 10-15w högre än mitt förra PB. Det som känns bäst är att jag inte faller genom på sista blocket, förra året gjorde jag det varje gång. Men i år orkar jag hålla högre grundwatt och faller inte igenom, så nått rätt har man gjort i vinter. Nu blir det helvila imorgon och sen ett lugnt pass på söndag, sen börjar hårdkörningen igen!! Då ska watten upp ett snäpp till och farten ännu mer:-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack