Urvriden

Igår kväll var man som en gammal stinkade trasa som precis blivit urvriden, tog ur det sista på andra passet för dagen. Blev 10st 30sek spurter, låren var som lyktstolpar efter det.. Men kunde köra som jag ville, dock var det jobbigt men när man vet att vilodagen är nära går det ta i lite mer. Men känns att den planerade träningen är på gränsen, för när ett pass blir tuffare än tänkt känns det på en gång. Så nu hoppas jag att få till lugn träning på söndag, distanstempo inte tröskel:-) Ikväll blir det Majbrasa med familjen och en massa andra saker som jag har att göra, vill bygga ihop min racehoj också. Skulle gärna testa den med nya hjulen i helgen.. Delarna från EP som ska på kommer att dyka upp eftersom dom blir klara, så dom åker på då:-) Blev även sugen på att nästa helg åka till Sundsvall för att köra Västernorrlandscupen, men 35mil enkel väg är ju en bit.. Får se hur det ser ut i skogen här då, går det köra vettigt här stannar jag nog hemma..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack