90min

Tömningspasset igår blev inte 2h utan 1.5h, men då får man bara ta i lite mer :-)
Blev nån stig och en massa grusvägar, känslan i kroppen blir bättre och bättre, kan nu ta i och lite av stelheten har försvunnit. Får ibland ont i knäet på det skadade benet, men ingen akut smärta utan mer bara lite molande. Sen får jag ont i låret efter ett tag, speciellt när jag tar i.. Igår gjorde det lite ont sista 20min, men samma där så är det en molande smärta som går leva med :-)
Hursomhelst känner jag mig redo inför helgen, är ju inte så jäkla illa att dra 330NPw i 90 min :-)

Idag vilar jag och ska väl packa och smörja upp cykeln lite ikväll :-)

Kommentarer

Anonym sa…
Nä. Antagligen är du bättre än 99% av alla cyklister i världen :)
Samuel sa…
Haha det vet jag inte, men tack för smickret :-)

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack