På väg..

Nu när sjukskrivning och semester mm är över, känns det som det är dags att ta tag i förfallet. Kommer göra ett seriöst försök att komma tillbaka snabbare nästa år, just nu känns det avlägset!! Men vet om att kroppen är rätt otrolig, så hoppas på att den samarbetar! Nu ska den få börja vänja sig vid hård träning igen, ska försöka trappa upp träningen till den nivå jag hade förra vintern. Kanske är jag där i jan-feb nån gång, det är vad jag hoppas på iallafall, för då hinner jag nog komma i vettig form till sommaren :-)

Igår kom vi hem från Piteå, så han med ett kort monarkpass. Körde mina 60/120 intervaller, blev 9 st på 460w sen 2st på 490w. Så ca 100w från där jag ska vara... Sen har jag ont både här och där när jag tar i, får hoppas det är sånt som försvinner med läkningen. Idag ska jag ut och mata grusvägarna :-) Sen ska jag jaga vidare efter en cykel att använda under hösten..

Kommentarer

Anonym sa…
Inge mer Cannondale för dig?
Samuel sa…
Den som lever får se :-)

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift