Då kör vi!!

Igår var en dag som var väldigt upp och ner.. Började morgonen med att slösurfa lite, hamnade på fb sidan som tillhör den andra parten i min olycka. Läste ett inlägg där han skrev lite om den, och hur han kände mm. Vi har ju pratat om det så det var inget konstigt med det, men sen läste jag kommentarerna.. Kommentarer som är man med i leken.. Man väljer själv om man bromsar.. Gnällspikar kommer alltid finnas mm Man ska väl inte ta åt sig och jag brukar inte göra det, men tror jag fortfarande är lite känsligare än tidigare. För det jag kämpar med just nu önskar jag ingen, har varit jävligt tufft och är det fortfarande. Så blev först arg sen faktiskt rätt illa berörd av det...

Men sen fick jag komma ut och cykla lite, då blir man ju gladare. Rensa bort lite negativa tankar! Blev 90 min i rätt lugnt tempo, körde uppför bocksliden och ner efter en av lederna där. Var inte snabb, men kom ner hel :-)

Även lyckats komma upp över 1000w i helgen, första gången sen olyckan..

Imorse blev det monark intervaller, blir trött väldigt snabbt just nu. Är en jävla tur vintern är lång om jag ska hinna få nån ordning på kroppen, men nu kör vi på för fullt och hoppas kroppen börjar svara. Så siktar på dubbelpass idag för första gången sen maj, hoppas man pallar med det!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack