2xMonark...

Igår var det bara att krypa in i garaget igen och fortsätta jobba, breven klassisk måndag med dubbelpass på Monarken. Körde dom två intervaller jag nästan alltid gör på måndagar under vintern, blev sådär härligt trött efter andra passet... Allt går liksom i slowmotion resten av kvällen,  är inget saftkalas man har direkt. Men gillar detta på nått sjukt sätt...

Försöker just nu bryta ner kroppen lite, kommer köra 3v med hård träning nu. Allt för att sen kunna vara så bra som möjligt i Augusti och september då jag har mina stor mål denna säsong, kommer ett par tävlingar under denna träningsperiod bla Obbola challange och mörksuggejakten. Men dom kommer användas som bra träning och utan resultatkrav, sen från v 28 har jag semester och första v åker vi bort med familjen och då blir det nog noll träning. Så då ska jag återhämta mig från denna period och sen börjar jakten på fart igen. Det är nu grundplanen och mkt kan hända, men jobbar efter detta nu 😊

Idag blir det nog bara ett pass, men ska då köra riktigt hårt!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack