Bra flow nu.

Tänk vad det vänder snabbt, Långalugnet helgen var ju katastrof och dagarna efter kände jag mig värdelös. Men vände typ onsdag förra veckan och flytet började infinna sig, fick ordning på både kropp och knopp. Mkt pga pepp som jag fått av andra cyklister som hört av sig, tack så mkt för det!

Igår körde jag ett tömningspass inför helgens race, blev ett Långlopps TT mot mig själv. Har ju en bana jag kör det på så får jaga mina tider, är rätt torrt nu och bara nått lerhål kvar. Så hoppades på rekord, men kände mig lite seg efter en rätt tuff träningsperiod. Men har ju riktigt bra tryck nu och trotts den känslan så höll jag bra fart hela varvet, gick för första gången under 70min på varvet. Slog mitt pb från augusti 2015 med 4.4%, och var bara 30sek från min uppsatta drömtid runt. Så med en vilodag idag och sen ett väckningspass på fredag borde det kunna bli pigga ben till helgen...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack