Redo..

Har börjat planera lite för andra halvan av säsongen, den börjar för mig i Augusti. Har velat väldigt mkt hur jag ska göra, var ett knapptryck ifrån att byta licens till veteranlicens. Tanken var då LL SM och sen EM veckan efter i Slovakien, ville jaga medalj...  Men tog mig en extra funderare och ångrade mig då, så blir elit året ut. Men tror detta är sista året som elit, sen får jag nog inse att det är veteran som gäller 😉♿
Kommer nu försöka toppa mot LL SM och göra ett bra resultat där, sen blir det lite roliga lopp under hösten. Bla ett etapplopp i norra Finland, blir att köra typ 70 mil uppåt i landet.. Det tillhör ju inte vanligheterna för mig. Blir även cupavslutningen i Xco i Östersund, några till race också hoppas jag.
Alla dom här racen kommer nog köras på den nya Agonist från BMC, loppet i Finland kommer bli perfekt för den. Har dessutom fått hem klingan till den, oval 38 naturligtvis. Så nu väntar jag bara på hojen, och den dyker nog upp tidigare än vad jag trott.

Kommentarer

Anonym sa…
Vilket märke är det på klingan? Ser inte ut som Garbaruk, absolute black?

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift