Byte

Har nu i slutet av säsongen bytt licens, kommer köra xc-cup avslutningen i H30 och sen nått CX lopp i samma klass. Troligtvis blir det SM i Göteborg också, har ju aldrig kört CX på riktigt, så har en del att lära. Men jag gillar konceptet och borde kunna köra rätt snabbt!
Kommer köra på min ALU cross från BMC, den är fullt tillräcklig för mig. Sen uppdaterar jag med tubhjul från Innolite, så då kommer materialet inte vara nått problem. Utan bara gubbkroppen, men då tävlar jag ju mot andra gubbar som har samma villkor som mig vilket känns skönt..

Satt och kollade genom cykelbilder från i år, detta är nog min favorit faktiskt. Vill minnas detta år som det år jag kom tillbaka efter en svårt skada och dessutom fick med min son på ett gäng tävlingar😀

Kommentarer

Petrus sa…
Härlig bild! Ser fram emot att följa dig i "nya" klassen :-)
Samuel sa…
Tack så mkt Petrus

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack