Segt

Går som i sirap just nu, förkylningen hindrar riktig träning och jag är rätt trött hela tiden. Har haft en lång säsong som egentligen började i juni 2016 med rehabilitering, sen dess har det varit full fokus. Nu känns det som jag behöver släppa det lite, och sen fokusera om..

Har även insett att det inte går göra en elitsatsning med jobb, 3barn, gubbkropp och även ha en cykelbutik vid sidan av...  Kroppen och framförallt huvet pallar inte, så hur det blir i vinter och nästa år får vi se. Kommer cykla men eventuellt inte med samma ambition, kan även vara dags att börja betala tillbaka till cyklingen. Skulle vilja starta en barngrupp här i Lycksele, kanske även en gubb och gummgrupp 😊 Hjälpa dom som hittat denna sport och även hjälpa några att hitta hit!! 
Har redan börjat lite och kommer till nästa år genom Sambike hjälp ett gäng som hittat cyklingen, och blivit riktigt bitna av det. Dom har cyklat ett par år och blivit riktigt duktiga, startat ett team har dom gjort också. Så hjälper dom med material och sen ska jag nog se till att dom tränar rätt också, så dom ska bli ännu snabbare!
Själv kommer jag väl som sagt inte bli snabbare, men ska försöka hålla upp min nivå på liknande som detta år. Sen kan ju detta ändras också och man får feeling och tränar som bara den, och sen får man tid över och blir proffs 😉.
Men just nu behöver jag den där vilan, mest för skallen och sen får man ta slutgiltiga beslut i vinter.

Jobbade på banan lite igår på tannberget, den är faktiskt riktigt bra ☺️ ca 3.4km lång och rätt tuff 🚵💪

Kommentarer

Johan sa…
Härligt med människor som vill ge tillbaks. Viktigt att kompetensen förs vidare om sporten ska växa!

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack