På G igen

I nästan full träning igen efter förkylningen, är fortfarande snorig mm men är påväg bort nu. Så då känner jag att jag kan trycka på igen, har kört nån intervall mindre bara per pass. Dels för att spara mig lite, men också för att jag helt enkelt inte orkat. Känns att man tappat rätt mkt.. Så nu ska jag försöka få upp lite fart till Östersund, så man inte skämmer ut sig. Försöker nu denna vecka fokusera på korta och hårda intervaller, så man får upp lite tolerans i musklerna igen.

Fick även hem ett fint paket igår, min lyxsadel.. ☺️ 80g väger den och är 145mm bred.

Kommentarer

Anonym sa…
Vad kostar en sådan sadel och hur hållbar är den egentligen?
Samuel sa…
Sambikesadeln kostar 2700kr..
Den tillverkas efter just dig med anpassad bredd, och vikt.. Så väger du 120kg ser dom till att den tål det.. Det den däremot nog håller dåligt för är om du kraschar och slår sadeln direkt mot en sten, då kan jag tänka mig att den mår dåligt..

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack