Lugn helg.

Är en mkt lugn helg på träningsfronten, vila fredag och idag. Tror jag behöver det, men alltid lite jobbigt vila när alla andra kör stenhårt.
Men imorgon börjar jag köra lite hårdare igen, nu ska tröskeln jobbas upp mot säsongen ☺️ Så kommer bli mkt klassiska tröskelpass på trainer nu ett par veckor, blandat med distans ute.

Tränade ju lite igår också, kort och vansinnigt hårt med 5st 30sek intervaller. 3st gick bra men sen kom illamåendet, dom sista 2 mådde jag sådär kan jag säga. Efter sista låg jag 6min på golvet i garaget och sen stapplade jag in och la mig på soffan i 10min till, sen började jag tänka klart och kroppen fungera igen. Man får ju verkligen hoppas dom ger det dom ska för roliga är dom inte..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack