På Söndag

För er som är uppe i Tärnaby och Hemavan området över påsken så kommer nu glädjande nyheter, jag ska vara på Familjen Café på söndag med ett par hojar. Ska visa upp det finaste jag har och så får man även testa dom, både elcykel och värsting Agonist. Ev även en Fourstroke om jag får plats med den i bilen, så ta en paus i skidåkningen och kom förbi där på en fika och pratstund om cyklar mm ☺️

Innan dess ska några träningspass in på kontot, det känns att man varit igång hela vintern och bara vill ut och sprätta nu. Men man får vackert vänta på det ett tag till, för vintern har liksom bestämt sig att nu jäkla ska jag hålla mig kvar!! Men jag är tjurigare än vintern och kommer nöta på, för belöningen kommer när stigarna är torra och fina. För då jäklar ska jag sprätta omkring som värsta junioren i skogarna!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack