Slut på vilan..

Jaha hade en vilodag igår efter ett ordentligt block med träning, inte helt återställd än känner jag. Men dagens pass är inte jättehårt, så tror det kommer hjälpa mig igång lite mot 2 tuffa pass som kommer söndag och måndag.
Blev mentalt väldigt sliten av blocket som var, så nu behöver jag ladda om. För att få en liten boost fixade jag lite på Agonisten igår, att få finjustera på finhojen brukar pigga upp. Nu bara effektmätaren till den som saknas, och den kommer på onsdag. Så sen är den komplett och redo, kommer även börja använda den mkt mer nu. Vill börja träna ute med rätt sittställning, fatbiken har varit suverän men nu vill jag få in race känslan i huvud och kropp.

Sen även börjat planera mer vilka tävlingar mm jag ska köra, det får också motivationen att stiga. Så efter helgen med lite go träning och planering kommer skallen vara på topp igen😀

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift