Asfalt

Tog mig ut å träna igår, lyxade till det ännu mer med fincrossen. På "storvägen" har asfalten kommit fram, bara lite is i vissa svackor.. Körde 2 st 30 min långa intervaller just under tröskeln, riktigt skönt då det inte blir lika plågsammt som på Tc´n. Måste vara att det är mentalt lättare att köra ute å inte stirra in i väggen hela tiden. Hadde riktigt bra tryck i benen tror jag, på vägen ut med vinden snett i ryggen snittade jag kring 40. Gick lite långsammare hem typ 36km/h.
Ska nog försöka ta mig ut på hojen idag också, för sen blir det ju garaget under veckan då alla superintervaller ska avklaras;-) Testcykeln brukar även plocka ner en på jorden då man varit ute och tror att man är snabb...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift