Tvångstränat!

Lyckades släpa mig ut i garaget igår kväll trots allt, men just nu tycker jag ej om TC´n. Så vill någon göra ett klipp är det tillfälle just nu.. Körde först en "tjuga", fick in flytet efter ett par minuter. Klarade av att ligga på 340w genom hela intervallen.. Sen drog jag iväg några spurter på det, hoppas jag klarar mig från spurtuppgörelser i sommar för det är nog inte min starka sida. Allt var klart på en timme och det känndes väldigt skönt att ha genomfört passet!! Är lovad varmare väder till helgen och det behövs!! Just nu är det -17 ute... och mkt snö kvar, så värmen har mkt jobb att göra här!!

Kommentarer

Ville sa…
Hehe, jag hade ett hatpass igår med kan jag trösta dig med.

Hade ganska stumma ben från två hyffsade dagar innan. Höll på att somna på jobbet för ajg tror att jag har någon skit i kroppen som inte vill lämna helt.

Släpade mig ut i garaget ivf när jag kom hem bara för att jag måste få driva ur det onda. Hade 30min på schemat. Kände redan efter 5-10 min att benen vare rejält stumma och att rekord för distansen var långt borta.

Men jag var faktistk glad att jag satt kvar på cykeln! Och när man väl tittade på siffrorna efteråt så var det visserligen en bit kvar till rekord men dock inte så jävla pissigt som jag trodde det skulle bli.

Dessutom börjar min monark att gnissla mer och mer för varje pass. har nya delar på G..får se när jag byter.

Känns ivf bra idag. jag blev piggare och det står VILA på schemat!!!

/Ville
Samuel sa…
Ja det är skönt efteråt, speciellt när man ser att även dåliga dagar ger hyffsade siffror:-)

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack