Trötter..

Oj vad trött jag var igår, lite bättre nu tror jag.. Sömnen är verkligen inte underskattad, brukar drömma mig tilbaka till tiden då man kunde sova hur mkt som helst. Undrar vad man gjorde med all tid då??
Idag har jag tänkt träna igen och känner mig väldigt motiverad just nu, men av erfarenhet vet jag att det är en lång dag kvar till passet. Brukar ha tappat mkt av energin till dess och så får man tvinga ut sig i garaget igen. Ska bli så jäkla skönt när det börjar på vara ljust hela kvällarna och snön är borta, så att man kan kasta sig ut i skogen istället. För det är väl därför man plågar sig på TC´n?? Men nu är det bara att bita ihop i 2 månader till och köra på så hårt man orkar.
Vad det blir för pass ikväll får kroppen och tiden bestämma..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift