Glädjehöjare 1

Fick ett roligt meddelande idag, stog en hoj och väntade på mig:-) Vem blir inte glad av att se en sån här skönhet. Måste få säga att det nog är den vackraste cykel jag sett!
Nästa vecka hoppas jag på att hitta nån kilometer med bar asfalt som jag kan köra lite på.


Det här är vad alla andra kommer att få se av den om dom orkar titta upp från sin egen styrstamm;-)



Har även hunnit träna idag, körde ett intervallpass med 3 min långa maxintervaller med lång vila emellan. Ruggigt jobbigt för min sega kropp men den behöver lite fart. Kollade sen i träningsboken och såg att jag kört ett likadant pass ifjol veckan efter Mjölbybiken. Har nästan förbättrat mig med 1W/kg, känns jävligt skönt att det blir bättre:-)


Imorgon ska jag hämta glädjehöjaren nummer 2...


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift