Distansväder

Idag verkar det bli perfekt distansväder, nån plusgrad i solen och klarblå himmel. Men någon Söndagsdistans finns inte i min värld, när man har familj så måste det prioriteras lite annorlunda. Skulle ha mkt svårt att med gott samvete dra ut i 5 timmar sånna här dagar, trotts att vädret inbjuder till det. Samvetet kommer att få det nog jobbigt i sommar när det ska iväg och tävlas. Tro nu inte att jag sitter och gnäller över detta för jag har en underbar familj som jag mer än gärna tillbringar hur mkt tid som helst med:-)!! Dom ger mig även väldigt mkt tid till att träna och plåga mig själv på cykeln, vilket jag är tacksam över.

Ikväll ska jag riva av några 30sekundare, lite skräckblandad förtjusning över det...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack