Lördagen

Blev en fin lördag trotts att jag mest kännde mig som en trött och gring gubbe hela dagen..
Började dagen med att smöra lite för min darling, bakade blåbärsscones med barnen på morgonen och sen väckte vi henne med frukosten.


Sen var det till att gå ut med barnen och inspektera skoterspåren, dom såg ganska fina ut. Så då började planerna på ett utepass.


Men först var det lite annat som skulle fixas tex lördagsgodis:-) Sparade mkt pengar idag då det var extrapris så här i sportlovstider!


Sen blev det tid för lite träning. Blev alltså lite skoterspårsåkande, försökte trycka på så mkt det bara gick. Hadde lite svårt att få upp pulsen och skallen var inte riktigt heller på topp, spåren var fina dock ganska spåriga och ojämna men det blev ju lite balansträning då också. Sista vägen hem körde jag på efter vägen, lite halt men funkade fint ändå. Såg ut som på bilden ute på älven idag men då jag ju tränade hadde jag inte tid att ta ngn bild så den här har nått år på nacken..


Efter 90 min träning med närmare 88% av maxpuls så blev det en ganska lugn kväll sen med middag och godis. Mindre roligt var det sen vid 23 tiden då Christoffer började kräkas... Så idag är jag ännu mer trött och grinig...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift