Slutvilat.

Ja nu är det färdigvilat för denna gång, alltid skönt att efter en veckas lugn få sparka igång igen. Om 2.5 veckor kommer jag nog inte känna detsamma...

Bestämde mig för att köra en till 3veckors period med hård grundträning, är liksom ingen ide att börja leta efter formen än känns det som... Men att vinterns träning gett lite resultat insåg jag igår när jag jämnförde lite siffror, körde ju pannkaksinterv. på ca 380W. Det tyckte jag förra vintern var ett bra 4*4 Wattresultat... Vad jag kör fyror på nu vet jag inte riktigt då jag kört dom ute och utan att mäta sista tiden, men kan nog vara dags för ett rekordförsök snart:-)

Nu är det bara kvar att jobba med alla andra grejer som gör att det ska gå snabbt i skogen....

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift