Lite pepp

Snart bara en månad kvar innan flyget mot Brasilien går, vi åker den 9/9 från Arlanda. Är sjukt sugen på att få åka iväg nu, får bara hoppas att man håller sig frisk och hel nu sista månaden.
Såg att jag nu även finns med i anmälningslistan:-) Är än enda europe i min klass men jag räknar med att några fler anmäler sig, finns ju tid än för det. Har absolut noll koll på motståndet och jag tror det ska få fortsätta vara så, skulle ju kunna forska lite på rivalerna men risken är att jag får onödigt stor respekt för dom då... Vilket ofta är fallet när jag tävlar i Sverige och har full koll. Så nu ska jag ha noll koll och bara gå in och kötta;-)

Härlig banprofil:-)

Kommentarer

Anonym sa…
Vad är det för tävlig?
Anonym sa…
Vad är det för tävlig?
Samuel sa…
VM för veteraner.

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack