Misär TT

+7 grader, storm och ösregn sen ett dygn tillbaka gjorde dagens TT till ren misär!! Fy fan vad jag frös efter 20 min började känseln i händerna försvinna och i slutet av passet kunde jag inte växla och kännde inte om jag höll istyret eller inte. Detta resulterade i att jag tog en flygtur över styret och landade på en hög med brännässlor, brände mig på underläppen...
Efteråt har jag haft lite ofrivilliga skakningar och får inte upp värmen igen, FAN vad jag längtar efter Brasilien!!! Tiderna runt banan var riktigt långsamma, men det kan ju bero på att det var som att cykla i en bäck... Känslan i benen däremot är god, trycket finns kvar och det känns också som att återhämtningen blir bättre och bättre:-) Kanske är det för att jag cyklar sakta men jag hoppas det beror på att formen är påväg..

Nu mer kaffe så kanske värmen kommer tillbaka..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack