Skogstjugor..

Idag stod det 2*20min i tävlingsfart på schemat, hade det varit ifjol så hade jag nog satt mig på monarken för att trycka 2 st tjugor. Men iår har min filosofi varit att det är i skogen jag vill vara snabb och då är det där jag ska träna.. Så det blev till att dra ut på Tannenbanan igen och riva av två varv med 5 min vila mellan, nu tog varven 18.20 och 18.30. Så vissa kanske skulle säga att man fuskade lite.. Men jag blev trött och fick använda hela kroppen, och även jobba lite med tekniken. Det gör man ju inte på testcykeln direkt, men på vintern är den oumbärlig för mig:-)

Känns som att jag har hittat en bra nivå på träningen just nu och att kroppen är i bra fas inför VM, får bara hoppas att man får till till den där toppen!! För min lägstanivå känns just nu stabil men man vill ju göra sitt livs lopp den 16 September. Så nu gäller det att klara av att hålla focus uppe, kan vara lätt att tappa när det är mkt annat att göra..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack