Motivation

Det här med motivation är klurigt tycker jag.. Man kan ju tycka att nu med bara några veckor kvar till VM borde motivationen vara på topp hela tiden, och visst den är högre än någonsin nästan jämnt. Men dom dagar det går dåligt och man känner sig lite låg, så blir hela resan till Brasilien ett stor börda istället. Beror nog på att man vill så mkt och att när det då går dåligt så känns det inte värt allt..Försöker verkligen att se hela grejen som ett äventyr och att jag ska ha skitskoj ( vilket jag kommer att ha ), men man är ju väldigt resultatinriktad också...
Nu är det ju inte så att jag åker dit och tror att jag ska vinna, men jag vill göra mitt livs lopp och känna mig nöjd med allt jag gjort innan. Hursomhelst så längtar jag enormt mkt till att få åka nu för här har hösten verkligen kommit och det är kallt och blött...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack