Lägesrapport

Här är väl inte läget på topp.. Min höft är inte bra, tror det är en nerv som kommit i kläm. När jag lyfter benet så hugger det till nått överjävligt, så att komma upp på cykeln är svårt.. Vilket oroar mig då det finns en backe där man måste av och springa.. Men men just nu är jag glad om jag kan komma runt banan.
För jag vill verkligen starta och ta mig imål på mitt första VM!!
I övrigt har min cykel fått MYCKET uppmärksamhet, väldigt många som är framme och fotar och ställer frågor:-)

Är på lite bättre humör idag också, jag försöker tänka på allt jag har! En underbar familj, jobb och bostad, jag bor inte i ett av "husen" här..

Imorgon blir det att heja fram Tommy till en bra placering! Idag lyckades Benny ta GULD, han är imponerande den gubben!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack