VM och en tung dag..

Kollade in startlistan för V-VM idag, vi är ca 70st startande i min klass. Skoj med ett så pass stort startfält:-) Men nackdelen blir ju att jag räknar kallt med att få stå längst bak i starten.. Men det får man väl ta som det kommer. Det kommer att vara jag och en Italienare från Europa resten är från Sydamerika. Mitt mål på att försöka knipa en topp 10placering känns tufft men det står kvar, ska verkligen köra så hårt det bara går!!

Annars har det idag varit en tung dag, börjar nog få lite resfeber.. Känns som att något kommer att gå åt helvete, och jag oroar mig för allt just nu. Har även retningar i halsen och många i min omgivning går omkring och snorar.. Har slutat gå in i fikarummet på jobbet också, allt för att minimera riskerna. Men att skydda sig helt går ju inte...
Har även drabbats av negativa tankar kring min form och hur jag lagt upp allt, försöker verkligen tänka positivt men idag har det varit tungt... Får hoppas på en bättre dag imorgon!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift