Lite matrialtänk

Nu under senhösten så börjar iallafall jag att fundera över matrialet inför kommande säsong..  Ska man vara inne nästa år så ska man väl åka 650 hoj.. själv är jag sugen på att testa, men tror att JAG är snabbare på 29". Dock har jag ju haft fel förut, så hoppas kunna provaåka lite 650 i framtiden nån gång. Åt andra hållet finns ju FS29", skulle nog vara skönt att åka med. Men jag vill inte dra runt med den extravikten det innebär, vill ju inte åka omkring på en cykel över 9kg..

Så just nu är planen att bygga en HT29 på under 8kg. Mina tubfälgar finns numer i Sverige, så nu ska det beställas nav till.. Blir Tunenav då jag är väldigt nöjd med dom jag har.  Kommer väl med bilder på grejorna när dom börjar trilla in:-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack