Satan!!

Körde mitt lilla formtest idag, och formen är mkt god!! Har aldrig varit med om att det känns så lätt att kunna ösa på i backarna:-) Så benen är det inget fel på.
Nu till det mindre bra... Kraschade riktigt hårt i en av nerförskörningarna, hade riktigt hög fart och körde in i en sten. Fick mig enfin flygtur och punka, slog i nedre delen av ryggen och vänster höft. Har riktigt ont just nu och har problem med att gå, tur att det är på söndag jag ska tävla. För nu blir det lugnt och lite rullning för att testa om det går att cykla imorgon, får verklingen hoppas att dom här dagarna räcker för att återhämta sig tillräckligt... Att kunna cykla på 100% känns inte troligt just nu men jag ska sälja mig dyrt!!
Håll tummarna för mig där hemma!

Var pastabuffe ikväll för cyklisterna, men den hoppade jag inte alls var upplagd för det. Blev istället middag här på hotellet.

Just nu vräcker dock regnet ner och åskan mullrar på här ute.. så det lär vara lerfest på banan imorgon, så jag kommer nog bara rulla lite väg om det går.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack