10/20

Idag blev det en gammal favorit 10/20, dvs järnet i 10sek vila 20sek och upprepa i oändlighet;-)
Nöjde mig med 30 min idag, var även lite osäker på belastning då jag kört väldigt lite av dessa intervaller i vinter. Men tänkte att det är bättre att ta i för mkt än för lite, så jag la i 6kg i viktkorgen och såg till att ta mig upp över 800W varje spurt. Gick bättre än förväntat och tog mig genom dom 30 min utan att dippa något:-)
Skönt när det svarar i benen!

Har även haft för mig lite annat cykelrelaterat fix, känns fint att allt inför säsongen börjar vara klart. Nu skulle jag bara vilja ha någon som betalade för allt, så har ni lite för mkt pengar över kan jag ta emot:-) Är till salu!
Har även kvar att fixa cykelkläder, står ju Merida på allt jag har..

Kommentarer

Anonym sa…
När du säger att du når upp till 800W. Är det ett snitt på 10 sekunder eller är det att du hela vägen skall ligga över?
Samuel sa…
Jag ska komma upp över 800 och försöka hålla det, men ofta så dippar det lite sista sekunderna.. Inte direkt exakta siffror på dom här passen..

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift