Bra vecka

Förra veckan var en riktigt bra vecka rent träningsmässigt, han även en hel del på jobbet och hemma. Var helt enkelt ruskigt effektiv:-)
Avslutade träningesveckan med ett  4/1*10 pass, tror jag fick äta upp hårdkörningen från fredagen och lördagen lite. För jag var riktigt seg men det mesta satt nog i huvet för när jag kom igång funkade det ganska bra, och jag klarade av att köra på tänkt motstånd fast jag fick ta i ordentligt på dom 3 sista..
KIänner nu att motivationen för att träna är hög trotts den här kalljävla vintern!! Får försöka bromsa mig själv lite för att inte gasa på för mkt, men det är ju bättre än att inte vilja träna.. Sen blir man ju trotts hög motivation riktigt trött ibland..

Veckan som kommer nu ska focuset ligga på att mata tröskel, inte det roligaste som finns men det måste väl göras. Sen har jag även skaffat mig en coach som ska se till att jag blir snabb, fast träna måste jag nog ändå göra själv:-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack