Morgonträning

Morgonträning hör defenitivt inte till min favoritsysselsättning.. Men satan i gatan vad skönt det är efteråt, man känner sig stark och vet att nu blir dagen bara lättare. Så kanske kan det bli lite populärare med morgonpass här uppe, gammla hundar kan nog lära sig sitta trotts allt:-)

Håller även ögon och öron öppna för allt som gäller XC-Cupen, tycker verkligen det är skoj att det finns några som vill lägga ner tid och energi på att få det bättre! Tror faktiskt det kommer bli riktigt bra även om det säkert kommer ta ett tag innan allt sätter sig, men så är det ju när man ska förändra nått.
Att jag själv är för lat för att hjälpa till med nått typ av arbete med cyklingen får jag väl skämmas lite över, men jag försöker dra mitt strå till stacken genom att vara med och tävla så mkt jag bara kan. Sen försöker jag då och då locka över nån skidåkare att köra lite MTB, men dom är småtjuriga dom där skidåkarna;-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack