Inställt

Igår blev det en fullspäckad dag, var på utställning och tittade på min sambos konst. Var riktigt lyckad och hon fick sälja en del tavlor och fick mkt uppskattning, roligt då det ligger mkt tid bakom allt:-)
Sen blev vi lite spontanbjudna på middag hos några vänner, mkt trevligt och gott det också. Blev årets första utegrillning, oj va gott! Så även om man numer kommer hem i vettig tid efter sånna här bjudningar pga barnen, så var jag alldeles för mätt och trött för träning. Så jag fortsatte äta och TVn med Plura och hans kök blev mina vänner under resten av kvällen:-)
En bra dag rent socialt men för cyklingen inte riktigt lika bra..  men jag är ju inte elitsatsande och har ju inte som mål att bli bäst. Så då kan man ju ha lite sånna dagar:-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack