Tävlingar 2013

Börjar få klart för mig hur säsongen kommer se ut nu.
Kommer inleda med XC-CUPEN i Hjo och Tidaholm, sen blir det Borlänge Tour. I Juni blir det nån tävling här uppe och så hoppas jag kunna åka ner till Borås för den cup-helgen.

Juli är det SM som gäller, ska bli skoj att köra i Södertälje på den banan som jag gillar.
Efter SM siktar jag på att köra Masters VM i Sydafrika, inget helt klart där men jag ska göra allt jag kan för att ta mig dit. Måste ju även nå en viss form för att det ska vara värt att åka..

Finns nu en hemsida för Image-bikes:-) Kolla in länken här bredvid.

Kommentarer

Anonym sa…
Jag får väl återkomma med en banrapport från Tälje så snart det är cykelbart, skall försöka fiska lite info om bandragningen inför SM :) Fina cyklar det där..

Samuel sa…
Ser framemot dom banrapporterna, tyckte om banan för 2år sen:-)

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack