Inte riktigt..

Gick in för att sätta ett nytt rekord på gårdagen stegpass, det gick väl inte riktigt som planerat.. Var trött och lite omotiverad, men gjorde så gott jag kunde. Blev inget rekord då jag var tvungen att ta en sån där jävla 10sekpaus på 4 och 3min steget, så ingen katastrof men nöjd är jag inte... Vill ju alltid sätta rekord, speciellt nu när säsongen är igång:-) Men men får väl spara det till nästa gång...

Idag är det heldag med barnen och så skulle vi på kalas å äta tårta:-) Så kvällens planerade 3tim i lugnt tempo kommer väl tillpass för att bränna bort allt man ätit i helgen, men skulle nog behöva 23tim för att bli av med det;-)

Sen får jag hoppas att finbenen och orken kommer tillbaka under nästa vecka, känt mig sliten i veckan. Tror väl det är den långa tävlingshelgen som spökar, kanske inte så mkt själva cyklingen som slitit. Men att resa och allt runtomkring tar på en vekling som mig...
Såg även att det var en mindre lokal tävling i Ö-vik nästa söndag, vore skoj att åka dit och gasa lite. Men det är ju ändå dryga 20mil dit, och köra hårt i skogen kan jag ju köra själv här också. Inte lika skoj men lika effektivt och mkt tidssparande...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift