Snart påväg..

Fuskar lite nu inför Borlänge Tour och kommer att åka dit redan idag, drar direkt efter jobbet och 7tim senare hoppas jag checka in på hotellet.. Hade kunnat åka imorgon också men då hade det blivit lite stressigt, och att kliva direkt ur bilen och sätta sig på cykeln är fan inte skoj! Så jag hoppas att denna lyx som jag unnar mig ska ge lite piggare ben i helgen, för det kan nog behövas..

Just nu är jag riktigt peppad på att få tävla igen!! 3 veckor mellan tävlingarna är ganska lagom för mig då resorna är ganska långa, sen så hinner man träna på bra mellan också utan tävlingar att ta hänsyn till. Så nu hoppas jag att den relativt hårda träning jag kört under dessa veckor gett önskat resultat och att benen hunnit piggna till. Men hursomhelst ska jag kötta på bra i helgen:-)

Ses i Borlänge!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift