Lång dag

Igår var det en sån där dag då sakerna att göra gick i ett, det var jobb, städning, mat, gäster, lek, nattning.. Kl 21 tog jag mig ut på det planerade träningspasset, vilket även skulle bli premiären på min Image 27.5. Tog mig ut på banan som ligger ett par hundra meter bort, brukar smälta bort snabbast på den. Var faktiskt nästan snöfri:-) Väldigt lerig och blött men vad gör väl det när man äntligen kan cykla i skogen!! Har utrustat 27an med mina favoritdäck, Rocket Ron 2,25 bra grepp och rull i dom.
Satan vilket roligt pass det blev!! Om det går fortare med 27an än 29an vet jag inte men det är riktigt roligt att köra 27a:-) Kände mig väldigt bekväm på en gång, och glömde bort cykeln... Vilket ju är ett bevis på att den passar perfekt, kommer nog bli en hel del tid på denna cykel nu ett tag. Tror på den inför Borlänge..

Idag ska det jobbas, ätas, umgås och tränas. Låter som gårdagen det:-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack