2013 års sista eller 2014 års första?

Det är den stora frågan det då det blir race ikväll i Umeå:-) Det var planerat att köras förra onsdagen, men pga av stormen och alla träd som då låg ivägen blev det flyttat till ikväll. Så något bra kom från blåsten, för nu kan jag vara med. Är ju i kass form och även lite småförkyld, men det skiter jag högakningsfullt i! Så efter jobbet idag sätter jag mig i bilen och drar till Umeå för De donkere carousel GP, en MTB tävling i mörkret i I20 skogarna. Gäller att göra så många varv som möjligt på 60min, sen vinner den med snabbaste varvtid.. Så man kan ju vara taktisk och satsa allt på ett varv, men jag kommer köra för att hinna så många varv som möjligt. Bra motstånd kommer det också bjudas på då jag iallafall vet att Henrik Enberg kommer och kör:-)
Så om ni har möjlighet kom ut till I20 innan 19.00 och va med och cykla lite i den mörka Karusellen!

Igår kväll var jag ute och körde ett kortare distanspass, blev bara 2.5tim. Är ju som sagt lite förkyld så försökte ta det lugnt, sen är det jävligt isigt här i Lycksele just nu... Men det är så skoj att gasa på med Big99 när det finns grepp i skogen:-) Satte även på tävlingshjulen bara för att testa lite, och även fast det säkert är mest placeboeffekt så kännde jag mig lite snabb ibland.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack