Mål för 2014

Börjar så smått komma in i träningen för 2014, mentalt har jag en del kvar innan jag är på banan dock. Har perioder när jag har svårt att motivera mig, så för att komma igång i huvet försöker jag få konkreta mål att jobba mot. Några av dom är:

* Att 2014 vara starkare och snabbare än någonsin.

* Ta mig själv på större allvar.

* Våga bli för trött på tävlingar.

* Alltid ge allt.

Sen har jag en massa resultatmål som handlar om Watt och placeringar, men dom vill jag hålla för mig själv:-) Gemensamt för dom är dock att jag alltid sätter rätt höga mål, detta för att ha nått att sträva mot. Sen har jag några som är mer överkommliga, bara för att jag ska nå några mål under säsongen. Men dom höga målen funkar som en morot för mig, och rätt var det är överraskar man sig sig själv och når dom:-) För dom mål jag satte för några år sen som jag då aldrig trodde skulle gå nå har jag ju faktiskt kunnat bocka av alla.. Så hoppas att jag om 2 år ska kunna bocka av alla mina nya mål:-)

Att benen ska se ut så här 2014 kan ju vara ett mål..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack