Nackspärr och 4or

Under lördagen spred sig en stelhet från ena skuldran upp mot nacken, och på söndagmorgon var jag tokstel och öm i hela nacken/ryggpartiet. Har kvar en smärtlindrande salva som jag fick utskriven i Sydafrika, så smorde in mig med den. Kunde börja fungera som människa igen efter det men är fortfarande väldigt öm:-( Men som tur är så brukar det ju släppa efter några dar, så i mitten på veckan är jag nog i full fart igen.
Pga av denna nackspärr så blev det igår ett kvällspass på Monarken, där kan man ju bara sitta still och trampa:-) Så jag körde 10 st fyror med 1min vila mellan, trots stelhet och att lite sömn och mkt jobb börjar ta ut sin rätt gick det rätt bra:-) Så grunden jag börjar bygga på nu inför nästa år känns bra. Orkade igenom alla intervaller på 360W, vilket jag tycker är rätt bra:-)

Dock blev jag lite trött mot slutet, men jämnfört med kompisen som hänger i garaget var jag pigg;-)

Kommentarer

Anonym sa…
Har du cyklat på en ren?? ;)

//Jimmie
Samuel sa…
Haha renarna får man ju inte jaga, då kommer det en elak lapp å jagar dig... Det är en älgkalv jag cykla ikapp å bet ihjäl;-)

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift